Public relations

Public relations

Free publicity in een blad, krant of online medium verkrijgt een bedrijf niet door alleen maar een persbericht te versturen. Hier komt meer bij kijken! Een persbericht moet nieuwswaarde hebben en aansluiten bij de doelgroepen van de media die het persbericht ontvangen. Het is dus belangrijk om de juiste media te selecteren. Maar ook public relations. In dit geval een goede relatie opbouwen met journalisten, zorgen dat zij snel en gemakkelijk toegang hebben tot de (achtergrond-) informatie en (beeld-)materialen. Het beschikbaar stellen van producten, het organiseren van een bedrijfsbezoek of een persconferentie.
Het pro-actief meedenken en benaderen van de media, dragen bij om ook op de lange termijn free publicity te genereren. Vervoort Communicatie heeft een ruime ervaring in diverse branches, zowel business to business als business to consumer. Wij kunnen u hierin adviseren en ondersteunen.

Projects

casa comodo

public relations APEX - IRE - Vervoort communicatie

ire - apex

Public relations voor klant Collin Crowdfund - Vervoort Communicatie

Collin crowdfunding